Direktlänk till inlägg 20 augusti 2015

Förlovning!

Av Diana - 20 augusti 2015 09:07

I fedags så är det vårsan förlovningsdag, men vi tog inte på oss ringarna förrens i lördags då vi hade våran lilla sommarfest/älsklingens födelsedags firande :) Vi ville fira detta med familj och nära vänner :) Nu känns det helt fantastiskt att bära ring med älsklingens namn i :) ♡ Sen är det full rulle då å då med planering av bröllop :) Han skulle fria till mig även i fredags, men varför blyg så jag gick ner på knä :) Min dröm ska gå i uppfyllelse :)

Detta känns så otroligt roligt och underbart :)

Har även kommit tillbaka från 2 veckors semester och började jobba i måndags och gått bra :) jobba ikväll sen ledig tre dagar så börja mjukstart vecka :) 


Nu bli det lite intag av frukost efter lite kaffe :) Få inte glömma att säga grattis igen på födelsedagen till älsklingens fina systerdotter :) 


Ha en fantastisk bra dag 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diana - 31 juli 2015 18:52

Äntligen är dagen här, då jag tog semester från jobbet =) Så första semesterdagen börjar inte förrens måndag =) Men lite har man planer inför denna semestern, så underbart att vissa grejer händer snart =) Ser fram emot detta! Sitter just nu och lys...

Av Diana - 28 juli 2015 20:51

Hej på er läsare!   Jag har haft fullt upp, så har tyvärr inte hunnit att skriva något i bloggen tyvärr. Förhoppningsvis kan jag skriva något mer och mer.Det har som sagt varit en hel del som hänt både glatt och tråkigheter. Jag jobbar mycket (85...

Av Diana - 1 maj 2015 17:02

Nu är det ett tag sedan igen jag skrev, men har varit fullt upp med nytt jobb och nya intryck och så. Varit helt slut i huvudet, men fått höra positivt av dem äldre som jag är hos att jag är snäll och trevlig och duktig. Så skönt att jag har ett fast...

Av Diana - 31 mars 2015 22:04

Jahopp då blev det att vara hemma från jobb ikväll plus kommer stanna hemma imorgon oxå. Så få vi hur jag känner mig imorgon hoppas på det bästa. Bara jag är pigg i helgen bland annat och sen inför tisdag då jag ska börja mitt nya jobb nära där jag b...

Av Diana - 17 mars 2015 20:20

Hej!   Då har man börjat blogga igen, det är jätte länge sedan jag bloggade. Men nu efter handså är det rätt skönt att jag var ifrån det ett tag för det har hänt en hel del i mitt liv!Vet att man inte ska tänka tillbaka om sitt liv,vad det har...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards