Alla inlägg under maj 2015

Av Diana - 1 maj 2015 17:02

Nu är det ett tag sedan igen jag skrev, men har varit fullt upp med nytt jobb och nya intryck och så. Varit helt slut i huvudet, men fått höra positivt av dem äldre som jag är hos att jag är snäll och trevlig och duktig. Så skönt att jag har ett fast jobb som jag vet när jag ska jobba och när jag är ledig. Kan planera saker med sambon och även familjen och vännerna.

Så till sommaren blir det att cykla så nära och bra har man nu till jobbet. Så med bil ta det då 2-3 min typ så kan inte klaga =)

Så att jag har varit dålig på att skriva här är inte så konstigt när man haft annat att tänka. Men när jag få tillfälle så skriver jag .

Idag fick jag en ledig dag då jag hoppade in igår kväll. Så ett besök på maxi i Karlskrona för att köpa en grill som sambon velat har länge kunde han köpa =) sen blev det donken därefter och sen var vi och köpte tomater och gurkor hos tomatodlaren. Så det ska bli intressant och smaka dessa ikväll =)
Snart dags för att garnera smörgåstårtan jag har förberett innan idag och se hur långt grabbarna har kommit med grillen om den är ihopsatt eller ej. Det bli smakprov på den imorgon =) min sambo och en kompis till oss =) våran kompis sambo är och jobba så imorgon är hon med. Undra hur den kvällen sluta, hon har lite planer hon :D


Nehe om man skulle ta och fortsätta och vara lite social därnere. Har en fortsatt trevlig första maj :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards